Σκεπτικό Επιμόρφωσης 

 

 

 

Η δεύτερη κατεύθυνση του έργου είναι η επιμόρφωση  εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (εκπαιδευτικού προσωπικού που θα στελεχώσουν τις Σ.Μ.Ε.Α. και τα τμήματα ένταξης) με αντικείμενο την εκπαίδευση ατόμων με σοβαρά προβλήματα όρασης.

 

 Η θεματολογία της επιμόρφωσης εστιάζει:

 

α. Στην ευρωπαϊκή διάσταση της εκπαίδευσης ατόμων με προβλήματα όρασης,

β. στις σύγχρονες ενταξιακές εκπαιδευτικές κατευθύνσεις,

γ. στην ερευνητική δραστηριότητα της επιστημονικής κοινότητας του χώρου.

 

Οι επιμορφωτές προέρχονται από τον ελλαδικό και ευρωπαϊκό χώρο και ασχολούνται με την ειδική και ενταξιακή εκπαίδευση των παιδιών με προβλήματα όρασης. Στην επιμόρφωση συμμετέχουν εκπρόσωποι αναπήρων προκειμένου να καταθέσουν τις εμπειρίες και απόψεις τους για το θέμα της εκπαιδευτικής ένταξης τυφλών παιδιών στο σχολείο.

 

 Από τις δύο παραπάνω κατευθύνσεις (της  εξειδίκευσης και της επιμόρφωσης) θα παραχθεί:

 

·         Εκπαιδευτικό υλικό για την εκπαίδευση παιδιών με προβλήματα όρασης.

·         Επιστημονικό ερευνητικό υλικό απαραίτητο για ερευνητές και εκπαιδευτικούς.

·         Οπτικοακουστικό εκπαιδευτικό υλικό που θα αποτελέσει επιστημονικό και αξιολογικό εργαλείο για μια μελλοντική εξειδίκευση ή επιμόρφωση.

 

 

        Πίσω